Ludacris - One More Drink ft. T-Pain video free download


20,906,327
Duration: 04:44
Uploaded: 2009/12/14

Music video by Ludacris performing One More Drink. YouTube view counts pre-VEVO: 3,394,091. (C) 2008 DTP Records, LLC

Comments

3 years ago

smithwesterns

omg the handdddd

3 years ago

Kayla Johnson

2 chainz in this video lol 

3 years ago

MC Bust

Wtf happened to luda? He just has horrible rap songs now 

3 years ago

Paul Woods

We all been there...lol 

3 years ago

NightEye

How many celebrities are in this video?

3 years ago

Desmond Glover

This is so chill now 

3 years ago

Bobby Hunt

Funny! :-)

3 years ago

geovanny ovalle

a thousand and some of people wanna continue discriminating and wont drink and fuck, it whatever tho

3 years ago

Enheritance Dorrico

this was my sooong !

3 years ago

Chalky White

ATL SHAWTY... This song takes me back to ATL 2007-08 being on Peters Street at the M-Bar, Slice or 255. Or better yet when 112 moved to Mid Town and we was at Club Visions... Damn i miss ATLANTA.

3 years ago

Christian roberts

Wait that's 2 Chainz! @ 3:23. I remember watching this back in the day but 2 Chainz didn't look familiar to me lol i only knew bout Katt Williams, Ludacris and T-pain 

3 years ago

JB Benjamin

#TodaysWorkMusic #Ludicris So true. We've all been there....

3 years ago

Tivon Faneyte

0:53 Thats 2 Chainz

3 years ago

Brad Kinstler

2 Chainz @ :52

3 years ago

Glenton Lesedi

in 2015 :)

3 years ago

Harris Obioma

What is name of the girl with the overbite buck teeth?

3 years ago

stream harris

ludacris bit his arm off wtf!

3 years ago

Tia Talyor43

Nyearyearsnyearsnyears lmao 

3 years ago

Carlos Malavé

People to picky these daysdamn it!To tall, to short, to fat, to skinny,Have a couple of drinks and quit discriminating,This is been a Luda service announcement

3 years ago

Robert Mensah

14th February,2015. Google Search: The Book of Psalms Chapter 20 Verse 4.(NIV). 4 May Our Eternal King "Sheer Immortality Itself" grant ya'll (DTP) the "truest desires" of your heart and make all your plans succeed. (Hallelujah!). - Yours Honorably, "The Sacred Bible".

Related Videos