Eminem - The Warning (Mariah Carey Diss) video free download


17,976,943
Duration: 03:20
Uploaded: 2009/07/31

[LYRICS]

Only reason I dissed you in the first place is because you denied seeing me,

Now Im pissed off.

Sit back homey relax, infact grab a six pack, kick back while I kick facts,

Yeah Dre sick track, perfect way to get back

Wanna hear something wick wack?

I got the same exact tat thats on Nicks back

Im obsessed now,

Oh gee, is that supposed to be me in the video with the goatee,

Wow Mariah, didnt expect her to go balls out,

Bitch, shut the fuck up before I put all them phone calls out, you made to my house when you was wild n out before Nick,

When you was on my dick and give you somethin to smile about,

How many times you fly to my house? Still trying to count,

Better shut your lying mouth if you dont want Nick finding out,

You probably think cuz its been so long if i had something on you I woulda did it by now,

Oh on the contrary, Mary Poppins, Im mixing our studio session down and sending it to mastering to make it loud,

Enough dirt on you to murder you,

This is what the fuck I do,

Mariah, it ever occur to you that I still have pictures?

However you prefer to do and goes for Nick too, faggot

You think Im scared of you?

You gonna ruin my career you better get one,

Like Ima sit and fight with you over some slut bitch cunt that made me put up with her psycho ass over 6 months and only spread her legs to let me hit once,

Yeah, what you gonna say? Im lucky? Tell the public that I was so ugly that you fucking had to be drunk to fuck me?

Second base? What the fuck you tell Nick, pumpkin?

In the second week we was dry humping. Its gotta count for something,

Listen, girly. Surely you dont want me to talk about how I nutted early 'cos ejaculated prematurely and bust all over your belly, and you almost started hurling and said I was gross, go get a towel youre stomachs curling.

Or maybe you do.

But if Im embarrassing me, Im embarrassing you and dont you dare say it isnt true.

As long as the songs getting airplay Im dissing you.

Im a hair away from getting carried away and getting sued.

I was gonna stop at 16. That was 32. This is 34 bars. We aint even third of the way through.

Damn, Slim. Mariah played you. Mariah who?

Oh did I say whore, Nick? I meant a liar too.

Like Ive been goin off on you all this time for no reason,

Girl you out ya alcholic mind. Check ya wine cellar. Look at all the amounts of all the wine,

Like I fuckin sit around and think about you all the time,

I just think this shit is funny when I pounce you on a rhyme.

But fuck it now im about to draw the line.

And for you to cross it thats a mountain that I doubt you wanna climb.

I can describe areas of your house you wouldnt find on an episode of Cribs,

A blow below the ribs if I hear another word so dont go opening your jibs cos every time you do its just another load of fibs,

I aint saying this shit again, ho, you know what it is.

Its a warning shot for I blow up ya whole spot,

Call my bluff and Ill release every fucking thing I got,

Including the voicemails right before you flipped your top,

When me and Luis were tryin to stick two CDs in the same spot,

(Slim Shady I love you)

I love you too

Let me whisper sweet nothings into your ear, boo. Now what you say?

(Its nothing)

Yeah so what Ill do?

Is refresh your memory when you said I want you

Now should I keep going or should we call truce?

(You think youre cute, right? Hahaha)

You bet your sweet ass I do

(Im Mary Poppins, b)

And Im Superman, ooo

(Mary P. Slim Shady)

Comin at you

So if youll still be my (babygirl)

Then Ill still be your (Superhero, Wilma M.)

Yeah, Im right here

(You like this)

Nope. Not anymore, Dear.

It cuts like a (knife) when I tell ya get a (life)

But Im movin on with mine

Nick, is that your (wife)

Well tell her to shut her mouth then Ill leave her alone,

If she dont (sing this script?) then Ima just keep goin.

(I see Mary Ann. Mary Anns saying cut the tape, cut the tape. Knife!)

Comments

9 months ago

A Salty Guy

Ether'd.

9 months ago

Hunter

you wanna hear something wick wack? i got the same exact tat thats on nick's back.

9 months ago

Zykeil Harper

These comments are as fire as the song

9 months ago

B BRITTANY

One reason why LOVE him

9 months ago

Pablo Marcial

Why isn’t it on Spotify??!!

9 months ago

Riki Duncan

DAAAAMMMMMN!!! BEST DISS TRACK EVER!!! He lyrically put Mariah and Nick in their graves! He really dragged Maria's Diva ass through the fucking mud! And I loved all 3 minutes and 20 seconds of

9 months ago

nelson granados

this diss ended a career, a marriage and self esteem lol poor Mariah

9 months ago

Ari phill

This guys an animal.... That's all I got to say

9 months ago

Jacob Gonzalez Jr

Still waiting for Em to end Drake next

10 months ago

Mystic Typhoon

you gon ruin my career you better get one(finished, wasted, destroyed, and violatedXD)

10 months ago

Eminem

The beat sucks and yet somehow Eminem still Kills it, no wonder rappers are scared

10 months ago

Dibbo 92

Eminem is the greatest rapper of all time

10 months ago

Dibbo 92

Awesome song

10 months ago

jaime williams

he came up dissing people so i didnt expect anything less

10 months ago

tommy tucker

Em shreds MCs nobody would wanna bury themselda

10 months ago

Diamante Dea

Why you so obsessed with her?

10 months ago

Somebody’s Auntie

Okay the only part that wasn’t true was when he said to get a career, Mariah’s career is there

10 months ago

Ivy Girl

"Up Out My Face boy"

10 months ago

Kyle Boltwalker

Cube vs emOml that would create chaos

10 months ago

Mellow MarshMellow

Mariah still be comfort eating after this !

Related Videos